Pogoji poslovanja

Za izvedbo nakupa se vam ni potrebno prijavljati. Ko je željen izdelek v košarici, izpolnite le rubrike o podatkih plačnika.

Obvezni podatki so:
Ime, priimek, ulica, poštna številka, mesto, elektronski naslov.
Telefonska številka ni obvezna, je pa v pomoč dostavljalcu (GLS), da vas kontaktira pred dostavo paketa.

Dostava in stroški dostave
Ker vemo, da si vsakdo želi naročeno blago prejeti čimprej, se trudimo, da blago pošljemo naslovniku v najkrajšem možnem času po prejetem naročilu. V soboto in nedeljo ne odpošiljajmo paketov.

Dostava se izvaja z dostavno službo GLS Slovenija.
Skiro bo poslan naslovniku še isti ali pa naslednji delovni dan (odvisno od ure naročila – naročila po 16.00 uri se odpošljejo naslednji delovni dan).
Izdelki iz lesa se, v kolikor so na zalogi, odpošljejo v dveh delovnih dneh.
Medaljniki oz. izdelki po naročilu, pa se odpošiljajo v obdobju do 3 dni, po prejemu naročila. Možno je tudi že v krajšem času.

Dostava je brezplačna. Plačilo po povzetju je možno z gotovino ali plačilno kartico (več o tem spodaj med splošnimi pogoji). Po dogovoru je možen tudi osebni prevzem blaga (informacije na info@skiru.si).
Blago je pred dostavo ustrezno zaščiteno.

 
POGOJI POSLOVANJA:

Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z spodaj navedenimi pogoji.
Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine skiru.si.
Podjetje SKIRU si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.skiru.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

Cene v spletni trgovini
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).

Varovanje podatkov in zasebnost
Vpis osebnih podatkov na spletni strani je potreben izključno za pravilno izvajanje naročil. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni in posredovani tretji osebi.

Vračilo blaga
100% GARANCIJA NAKUPA.
Omogočamo vračilo blaga v roku 15 dni od nakupa in jamčimo za vračilo vaše kupnine (več o tem v nadaljevanju)
Možnost odstopa od pogodbe v skladu s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Stroške vračila blaga krije stranka.
Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 15 dni po prejemu blaga. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Celotno kupnino vam bomo v tem primeru vrnili preko poštne nakaznice ali osebnega računa (sporočite ga ob vračilu blaga) najkasneje v 15 dneh od vračila blaga.
Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:
• če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže (pri avdio in video posnetkih, računalniških programih, računalniških igrah)- (ZVPot, člen 43.č)
• če je poškodovana nalepka, ki varuje izdelek od nepooblašcenega servisnega posega
• če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam
Skiru.si blaga ni dolžan sprejeti, če je blago izvengarancijsko uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil lastniku trgovine Skiru.si ali dostavljalcu od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Izvengarancijska vrnitev prejetega blaga podjetju v petnajstih (15) dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

Garancija
Vsi izdelki v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji.
Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na prodajalca ali uvoznika.
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki mora biti priložen vsakemu izdelku, ali je vsebovan na računu.
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi kopije računa.
Garancija ne velja, če je potrošnik z izdelkom ravnal v nasprotju z navodili za uporabo izdelka, ki so priložena izdelku.
Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu , nato pa se z lastnikom spletne trgovine Skiru.si dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine.
Naknadne prijave izvengarancijskih napak ali poškodb podjetje ni dolžno obravnavati, saj kasneje ni možno ugotavljati, če je do napak ali poškodb prišlo pred ali po prevzemu blaga.

Plačilni pogoji
• Plačilo po povzetju.
Ob dogovoru, da blago sprejemete po dostavni službi na dogovorjeni naslov (plačilo po povzetju), se plačilo izvede dostavljalcu. Prejemnik ima na izbiro plačilo z gotovino ali plačilo s kartico (Visa, Mastercard, BA, Maestro, Karanta). V primeru, da se odloči za plačilo s kartico se mu zaračunajo stroški provizije banke v višini 1,43%.
• Plačilo po predračunu
Pri plačilu po predračunu vam bomo po elektronski pošti poslali predračun s plačilnimi podatki. Ko plačilo predračuna prispe na naš račun, steče postopek dobave v dogovorjenem roku.